Invitatie

Daca esti pescar si vrei sa-ti povestesti aventurile Pe patul de nada te rog frumos sa ma contactezi. Motto: "Dintr-un om poti face un pescar, dar dintr-un pescar nu mai poti face un om. Pescuitul este un sport: acorda si pestelui o sansa ! Ceea ce se afla deasupra apei este pentru pescar. Ce e sub apa, e pentru peste!"

duminică, 14 aprilie 2013

La Ilieni ....Fu-Tai

  Evident ca titlul v-a invitat la un gand din acelaaa ....pe cand, Fu Tai este doar un brand chinezesc pentru un mini gratar ....hihihihihi.


  Pentru cei care au citit sau nu postarea de ieri (http://pepatuldenada.blogspot.ro/2013/04/pregatirile-premergatoare-unei-partide.html) se impun cateva precizari, pentru continuitate:

  • Am fost la pescuit, deci raspunsul la intrebarea "Facem sex sau merg la peste" nu mai e o enigma acum;
  • Apropo, prietenii sugerau ca variante de raspuns: Tu mergi la peste ....ca fac eu sex ! (ea)
  • Intrebarea diminetii a fost: - Ba, a sunat ceasul sau nu l-am programat noi ? Nu i-am dat de cap! Ideea e ca am ratat ora de plecare ...
  • Cum nu aveam update-ul facut la firewall (eram prea virusat pt "Hackerii" din Covasna), am predat covrigul masinii lui Florin, alias Schumacher - ceeee alegere: aveam 2 tacheti si un piston in portbagaj, asa de rezerva, si pana si astiea faceau curse intre punctul mort superior-inferior cand apasa Florinache acceleratia; Sa nu ne intelegem gresit: Super sofer Florin, dar cand am ajuns pe balta, toti l-am cautat pe Budha dar nu aveam hartie pentru pomelnice ...
 In cele din urma am ajuns la Balta Ilieni, cotata cu 4-5 puncte pe internet: un LIGHEAN. Sa imi fie iertat dar sa mergi pe o balta unde se afla 5-10 pescari si sa nu mai incapa altii 3 ...!!!


  
  Cautam pe net si decidem sa plecam de aici la balta Gold Carp din Sf. Gheorghe: plini de sperante, vorbim cu un administrator: aveti loc berechet, abia ieri am deschis ..Balta era in buricul targului iar drumul de acces arata cam asa: un dig pietruit cu "piatra-lipsa-gaura -groapa" care ducea la un soi de palnie, amenajata in ciuda pescarului. Cum sa iti instalezi echipamentul si sa petreci o zi pe un mal gen tobogan? De aici insa am obtinut o informatie valoroasa: un camion cu peste care trebuia sa descarce ieri a avut accident si nu a mai ajuns ....dar poate vine azi :) !!! Doamne, bine ca l-ai lipsit pe Schumi de idei genul: intoarcere cu frana de mana la 110 si ca ne-ai dat doar emotia caderii in gol de pe dig!






    Na-ti-o buna ca ti am dres-o: Noi mai pescuim azi? Hai la Reci ca e aproape si e balta, frate! Sunam ceva cunostinte din zona si surpriza: balta e inchisa pana la vara iar taxa e de 50 ron pt extraterestrii si 30 pentru covasneni. Obtinem insa o recomandare: Padureni, Moacsa. Schumi al meu e fericit iar pistoanele isi incep iar torsul: auci, vai .....wummm .....baaaaaaa, ai 180 km/h (pe cuvant de e zdravan; dar bun sofer !)

  Nimic de zis: suberba zona iar lacul, o imensitate atat pe orizontala cat si pe verticala - mare si adanc frate ...M-a dus cu gandul la sceneta din Senatorul melcilor cu Dorel Visan facand baie intr-un fost oras acoperit de ape (Sarulesti, cred): "- Ba, cred ca mi-a intrat turla bisericii in fund ...!"

  Buna presimtire caci se pare ca noi ne-am lansat momitoarele in altarul aceleiasi biserici unde au venit la slujba decat o platica si o rosioara. Evident, au tras la rama si nu la Cavadoro:






   Combinatii pt insucces: boiles scobit cu pop-up in capat, imbracat in pasta solubila si diverse bunatati insirate pe saculet PVA. Nu fiti carcotasi: trebuia tot boiles pe "lantic". Maybe, next time ;)
   Sfatul batranilor:

  Traditionalul gratar romanesc:


 Inainte de efectul Cavadoro:

 Alegerea presedintelui:

  Asta e la pescuit sau cu capra ?





   Tot alcoolul, dar fara platica:

   Alta combinatie esuata: porumb natural imbracat in pasta solubila + saculet PVA cu cereale
   Campanie de marketing: rebrend-uirea Pe Patul de Nada ?


    Cu tehnica e clar, stam bine: am platit 150 ron pt o platica si o rosioara! Cu adevarat insa ne bucuram de iesirea in natura, fara regrete financiare. Ma intreb insa: cu o zi inainte a fost concurs pe aceasta balta ("Cine prinde peste ....ever ?") iar astazi, intreg aliniamentul nostru era ocupat, noi fiind cam ultimii veniti pe balta. Schumi a platit 2 bilete inaintea mea iar eu ma aleg doar cu pozitia 9 pe un bon fiscal ??? Ce va mai place shaorma ...cu de toate !!!


  De drumul de intoarcere nu va mai povestesc (2-13 curbe la 90 luate cu suta). Cert este insa ca ne-am oprit la magazin, am luat cateva cepe rosii si am dat timpul inapoi: am revenit la fasolea de aseara, in echipa completa.... ca asa le sade bine prietenilor. Bai, multam fain de aceasta zi frumoasa alaturi de voi!

  Am vorbit si cu catvia colegi iesiti pe Vadul Rosu: unii au prins, altii au avut carlige prea mari, dar concluzia se impune de la sine:  WHO CARES? Am iesit in natura ...

  Nu ratati ocazia de a iesi in natura, prieteni, indiferent de relatia implinire - asteptari!

  Imi cer scuze celor de la Ilieni sau Sf. Gheorghe daca i-am ofensat cu etichetele de palnie sau lighean!

 - Stiti cum isi aleg chinezii numele pentru copilasi? Dau drumul la un lighean pe scari!

  Fu Tai, prieteni !


  

Un comentariu :

Adauga un comentariu