Invitatie

Daca esti pescar si vrei sa-ti povestesti aventurile Pe patul de nada te rog frumos sa ma contactezi. Motto: "Dintr-un om poti face un pescar, dar dintr-un pescar nu mai poti face un om. Pescuitul este un sport: acorda si pestelui o sansa ! Ceea ce se afla deasupra apei este pentru pescar. Ce e sub apa, e pentru peste!"

duminică, 14 aprilie 2013

Pregatirile premergatoare unei partide de pescuit: Ilieni (CV), No 2 pe 2013

  Maine, 14 Aprilie 2013, echipa Pe patul de nada a ales locatia balta Lunca Ilieni (CV)http://pescuitluncailieni.ro/, pentru cea de-a doua intalnire cu mustaciosii pe 2013. Evident, ne-am pregatit temeinic:

  • Am decis sa mergem pe hrana vie: carnaciori de la Sergiana, 2 tipuri: subtiri si taranesti;
  • montura: traditionalul ceaun, gratar si mai ales, alcoolul pt vreme rece ...cat incape, adica ....sunteti curiosi? ;)
  • nada: ceapa, ardei, fasole, pasta de tomate, morcovi, verdeturi si condimente;
  • PS: partea vegetariana de mai sus am adaugat-o in nada cu gandul doar la Amur (stiam ca e vegetarian). De il prindem, il conving sa devina carnivor ... (e mai ieftin decat postul)
  • Am pescuit intre substraturi: adica, la final mergeam in 4 labe: ba la nivelul solululi namolos (plouase greu), ba la nivelul firului de iarba dar nicidecum la verticala ...
  • Substratul deci, l-am testat ca rama/METROUL: mult namol => necesita POP-up, adica una bucata nevasta cu plamanii mari  (boiles-uri) care ...la care sa nu vina mustaciosul: Deh, prefera silcoanele flotante !
  • Distanta de lansare? Vedem maine pe lumina sau auzim din gura nevestelor sau mergem dupa URME .... Se mai intampla sa ratezi tina ALEASA: fie ca indoi coatele, fie ca deviezi firul de la planul vertical sau nu mai vezi balta insasi, fie ca alearga Budha, cine stie ...motivele sunt multe! Important este: SA PERSEVEREZI, amice !
  • Tehnica: dimineata o sa rup bidonul de apa, zeama de varza si am sa incerc sa evit sursele de foc ...IAHNIA de FASOLE poate fii periculoasa !
  • Cred ca sculele ...sunt ok si sper sa le vad si maine (PS: oricum, din cauza  burtii, am probleme in a vedea spod-ul de 4 livre...)
  • Patul de nada: Maine ii ciuruim, un fleac ...Daca sunt rate salbatice in zona, astea sigur vin la seminte => Back-up plan: putem da si la rate (sper sa ciuguleasca Boilesuri ca semintele au lipsit din iahnie)
  • Offfff: Luni am sedinta si voi fii din nou cheaun ....ce ii spun sefului? Il mint iar ca la meteo? Cred ca o sa ii propun sa scoata ziua de Luni din calendar ....Ziua de luni sa fie una de vanatoare, LA RATE ...!!!
    Intrebare: Stiti cum o sa imi conving nevasta sa ma lase la Ilieni la pescuit? O trezesc la 4 dimineata si o intreb: - Facem sex sau merg la peste ?

    Mustaciosilor, How do you do? Have NO  FEAR, echipa PE PATUL DE NADA IS HERE:






















Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu